Regulamin Konkursu Fotograficznego „Między zimą a wiosną.”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem konkursu jest Gimnazjum im. Księdza Karola Wojtyły w Niegowici 2. Celem konkursu jest upowszechnianie i popularyzacja fotografii, przedstawienie piękna przyrody w ciekawej porze roku przy pomocy fotograficznych środków wyrazu i pełnej dowolności interpretacyjnej. 3. Zasady Konkursu określa niniejszy regulamin 4. Dostarczenie lub przesłanie zdjęć na konkurs jest równoznaczne z poddaniem się uczestnika procedurze regulaminowej konkursu. 5. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów Gimnazjum w Niegowici. 6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 24 kwietnia 2009.
2. ZDJĘCIA
1. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 10 fotografii zgodnych z tematem konkursu. 2. Zdjęcia muszą być wykonane samodzielne przez uczestnika konkursu i nigdzie wcześniej nie publikowane. 3. Fotografie mogą być zarówno w poziomie jak i w pionie, kolorowe, czarno-białe i w sepii. 4. Zdjęcia mogą być wykonane aparatem cyfrowym, aparatem w telefonie komórkowym (minimum 2 mpix) lub klasycznym aparatem. W tym ostatnim przypadku wykonane zdjęcie należy zeskanować. 5. Uczestnik konkursu oddaje zdjęcia w postaci elektronicznej na płycie CD, zapisane w formacie JPG w jak największej rozdzielczości. (minimum 1200 x 1600 dpi) 6. Fotografie, na których będą się znajdować jakiekolwiek znaki, cyfry (np. daty) będą dyskwalifikowane. 7. Termin zgłaszania zdjęć mija 17.04.2009 r. 8. Prace należy oddawać w pracowni komputerowej szkoły (sala nr 19) lub w sekretariacie szkoły. 9. Płytkę z zapisanymi zdjęciami opisuje godłem i dostarczamy wraz z zaklejoną kopertą również opatrzoną godłem, w której umieszczamy dane osobowe: imię i nazwisko, klasę i miejsce zamieszkania. 10. Organizator Konkursu informuje uczestników, iż ich dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez uczestnika Konkursu zgody, w siedzibie Organizatora, wyłącznie w związku z wykonaniem postanowień niniejszego Regulamin. Każdy z uczestników ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania. 11. Oceny zdjęć dokona jury powołane przez organizatora. Skład jury będzie podany w czasie ogłoszenia wyników.
3. HARMONOGRAM KONKURSU
1. Nadsyłanie prac do 17.04.2009 r. 2. Ocena jury do 23.04.2009 r. 3. Zawiadomienie o werdykcie jury do 24.04.2009 r. 4. Wystawa pokonkursowa prac 4.05.2009-31.05.2009 r. 5. Wyróżnione zdjęcia będą też prezentowane w galerii internetowej. 6. Najlepsze zdjęcia zostaną opublikowane w albumie.
4. PUBLIKOWANIE ZDJĘĆ
1. Zgłoszenie zdjęcia do konkursu oznacza wyrażenie zgody na jego nieodpłatne wykorzystywanie. Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania fotografii zgłoszonych do konkursu, umieszczania ich na stronach internetowych, w mediach i wykorzystania ich w innej formie podając dane autora (imię i nazwisko). 2. Zdjęcia reprezentujące wysoki poziom techniczny i merytoryczny zostaną po zakończeniu konkursu umieszczone w szkolnej bazie fotograficznej.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że fotografie z złożone na konkurs zostały wykonane osobiście. 2. Fotografie zgłoszone do konkursu nie będą zwracane i pozostaną w zbiorach Gimnazjum w Niegowici. 3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane opublikowaniem nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach sporządzonych przez Uczestników. 4. Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla Uczestników. 5. Wszyscy laureaci zostaną powiadomieni o werdykcie jury. 6. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
Organizator Gimnazjum im. Ks. Karola Wojtyły w Niegowici Osoba odpowiedzialna: Bogusław Trzaska
Pytania prosimy kierować drogą elektroniczną pod adres: trzaska.b@gmail.com Z dopiskiem „konkurs fotograficzny”
|